4011801401 |
Jornada de creació de materials digitals: passaparaules |
2022-2023 |
Jornada / Jornades. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
3/7/2023 - 3/7/2023 (5 hores) de h a h |
|
ESC Agnès Armengol |
|
Av. Can Bordoll, 92-94 (Sabadell)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental I
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
15/05/2023 - 03/07/2023 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Els tallers de creació de materials consisteixen en l’elaboració de materials digitals a partir de la trobada en un centre educatiu d’una persona dinamitzadora amb professorat del centre, de la zona.
En aquest taller de Creació de Materials pretenem desenvolupar de manera col·laborativa diferents propostes a partir d’un model de diferents models de pasaparaules que permeti motivar i incentivar l’aprenentatge de l’alumnat.
Els materials creats en el taller es compartiran via web i seran posats a disposició de tota la comunitat educativa.
Aquests tallers estan especialment adreçats als mestres d’infantil i primària i al professorat de secundària, però també estan oberts a altres professionals interessats en la temàtica.
|
| |
Objectius |
- Fomentar les habilitats de comunicació i de treball en equip.
- Desenvolupar un procés de reflexió a l’hora de resoldre diferents situacions plantejades.
- Crear material visual i atractiu pels nostres alumnes.
|
| |
Continguts |
- Elaboració de material que permeti a l’alumnat potenciar el vocabulari l’ortografia, l’expressió la comprensió oral i escrita i la velocitat lectora.
- Foment del treball en equip i de xarxa.
|
| |
Formador/a |
Pedro Antonio Fabrega
|
| |
Avaluació |
Participació activa en totes les propostes.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a la jornada.
Avaluació positiva de les tasques realitzades.
Resposta al qüestionari de valoració.
|
| |
Persones destinatàries |
Docents d'infantil, primària i secundària.
|
| |
E-mail |
crp-sabadell@xtec.cat
|
| |
ODS |
ODS4 - Educació de qualitat |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
04/07/2023 |
|
|
|
| |